Uw kopers begeleiding, front office

De front office van esbopro zorgt voor de begeleiding van de koper vanaf het moment van tekenen van koopcontract tot aan de oplevering. Hierin zijn communicatielijnen tussen de betrokken partijen belangrijk. Deze worden gecoördineerd door de kopers begeleider. De kopers begeleider van esbopro voert de (advies)gesprekken met de koper over zijn woning en woonwensen. Hij beantwoordt vragen over individuele wensen en het te volgen proces gedurende de bouw.

Dat kan persoonlijk, telefonisch of via e-mail. Hij zorgt voor een vlot verloop van het showroomproces, coördineert het inplannen van showroomafspraken en de controle van de showroomofferte. Hij beantwoordt vragen over (on)mogelijkheden ten aanzien van sanitair, tegelwerk en keukeninrichting. Verder organiseert de kopers begeleider de kopersmiddagen, de bezoeken aan de bouwplaats en eventuele andere kopers contactmomenten. Bovendien worden nieuwsbrieven, social media en dergelijke door hem verzorgd.

U begrijpt inmiddels hoe groot de rol van de front office is en in hoeverre esbopro u hierin ontzorgt; U kunt zich richten tot uw kerntaken.

Uw voordeel is dat het klantproces uw bouwproces ondersteunt wanneer u esbopro inschakelt.

Daarnaast biedt esbopro een totaalplaatje: naast de front office verzorgt hij ook de back office.