Uw kopers begeleiding, back office

Naast de front office biedt esbopro begeleiding in de back office. In de back office geeft de kopers begeleider van esbopro advies aan de kopers over hun keuzes. Hij verwerkt de kopers keuzes en communiceert deze tijdig en volledig naar de betrokken partijen. Zo verlopen klant- en bouwproces gestroomlijnd.

Esbopro werkt alle kopers keuzes, meer- en minderwerk en offertes uit en verwerkt de technische oplossingen in de bouwtekeningen. Hij bewaakt de sluitingsdata en de showroomprocessen en verwerkt de sanitaire, tegel- en keukenoffertes. De definitieve opdrachtbevestiging met kopers tekening maakt hij op. Vervolgens bewaakt hij de facturatie.

Esbopro stuurt daarnaast de gewijzigde tekeningen en opdrachten naar de uitvoerder of verdeelt deze direct onder alle betrokken installateurs en leveranciers, waardoor de uitvoerder wordt ontzorgd.

In de back office wordt esbopro ondersteund door de geavanceerde software van JP-Bouwmanagement. Dit om het proces in kopers keuzes foutloos en vlot te laten verlopen.

Door de specialistische kennis en kunde van esbopro en de gebruikte software verlaagt u uw (faal- en vertragings-) kosten. Uw klant- en bouwproces in de back office verlopen vlot en gestroomlijnd en u heeft er geen omkijken naar; U kunt zich richten op uw kerntaken.